IVR

IVR (Interactive Voice Responce) czyli system automatycznej zapowiedzi głosowej, to profesjonalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które chciałyby dysponować narzędziem pozwalającym  zapewnić wysokiej jakości obsługę klienta i jednocześnie usprawnić lub udrożnić komunikację w swojej organizacji. IVR to system automatycznej / interaktywnej zapowiedzi głosowej, pozwalający instruować osobę dzwoniącą co powinna zrobić i który przycisk swojego telefonu wcisnąć, aby np. połączyć się z konsultantem firmy, zgłosić reklamację, znaleźć rozwiązanie swojego problemu lub wyszukać informacje o produkcie czy usłudze.

Zachowanie systemu IVR może być w każdej chwili zmienione dzięki edycji tzw. scenariusza zachowań usługi, który narzuca systemowi instrukcje w jaki sposób ma się zachować i co wykonać, gdy na przypisany do IVR  numer telefonu nadejdzie połączenie telefoniczne.    

Korzyści z  IVR ?

  • Sprawna i wydajna obsługa połączeń przychodzących na firmowy numer telefonu,
  • Budowa wizerunku firmy i efektywny marketing,
  • Wzmocnienie wiarygodności organizacji, a także podniesienie jej prestiżu,
  • Profesjonalna obsługa klienta i skuteczny kanał komunikacji,
  • Narzędzie przewagi konkurencyjnej, wiedzy na temat klientów, ich potrzeb jak również oczekiwań,
  • Redukcja kosztów i wzrost korzyści biznesowych poprzez korzystanie z nowoczesnych rozwiązań technologicznych,
  • Integracja z systemami CRM, bazami danych, zapewnienie płynnej i spersonalizowanej interakcji z klientem,
  • Brak sygnału zajętości numeru = Brak rozczarowania i niezadowolenia ze strony klientów lub kontrahentów firmy.

 

Aby wdrożyć usługę IVR nie potrzeba dokonywać zakupu drogich rozwiązań sprzętowych czy zatrudniać specjalistów od telekomunikacji. Dziś wystarczy dostęp do Internetu i kilka minut na to, aby samodzielnie skonfigurować IVR poprzez dostępne i intuicyjne panele zarządzania, a także liczne systemy podpowiedzi. Pamiętajmy o tym, iż oferowana przez nas usługa IVR dostępna jest dla każdego i kosztuje tylko 50 zł/mc !!! Dlatego nie czekaj dłużej i skontaktuj się z naszym działem handlowym już dziś.


Przeznaczenie IVR ?

  • Obsługa klientów i kontrahentów firmy lub organizacji,
  • Przyjmowanie zamówień, reklamacji, pomoc i wsparcie telefoniczne dla klientów,
  • Udzielanie informacji na temat firmy, produktów czy oferowanych usług,
  • Obsługa akcji promocyjnych i marketingowych.


Jeśli interesuje Państwa nasza usługa, bądź też chcielibyście się dowiedzieć więcej na jej temat, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami lub bezpośrednio z naszym działem handlowym.

Telekomunikacja aktualności

2013-09-03 15:53:50

Nowi klienci - światłowody, usługi głosowe i kolokacja

Grono naszych zadowolonych klientów cały czas rośnie, ostatnio dołączyli do nas: Sekwencja Sp. z o.o., Państwowy Instytut Geologiczny, Habion Technology Sp. z o.o., Atrium 21 Sp. z...


2013-09-03 15:35:04

Hosting i kolokacja - szybko i redundantnie

Z przyjemnością informujemy, że w ramach oferowanych przez naszą firmę rozwiązań hostingowych i kolokacyjnych od 1 września 2013 zapewniamy pełny backup danych w zdalnej...