IVR
IVR (Interactive Voice Responce) czyli system automatycznej zapowiedzi głosowej, to profesjonalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które chciałyby dysponować narzędziem pozwalającym zapewnić wysokiej jakości obsługę klienta i jednocześnie usprawnić lub udrożnić komunikację w swojej organizacji. IVR to system automatycznej / interaktywnej zapowiedzi głosowej, pozwalający instruować osobę dzwoniącą co powinna zrobić i który przycisk swojego telefonu wcisnąć, aby np. połączyć się z konsultantem firmy, zgłosić reklamację, znaleźć rozwiązanie swojego problemu lub wyszukać informacje o produkcie czy usłudze.
Zachowanie systemu IVR może być w każdej chwili zmienione dzięki edycji tzw. scenariusza zachowań usługi, który narzuca systemowi instrukcje w jaki sposób ma się zachować i co wykonać, gdy na przypisany do IVR numer telefonu nadejdzie połączenie telefoniczne.
Korzyści z IVR ?
- Sprawna i wydajna obsługa połączeń przychodzących na firmowy numer telefonu,
- Budowa wizerunku firmy i efektywny marketing,
- Wzmocnienie wiarygodności organizacji, a także podniesienie jej prestiżu,
- Profesjonalna obsługa klienta i skuteczny kanał komunikacji,
- Narzędzie przewagi konkurencyjnej, wiedzy na temat klientów, ich potrzeb jak również oczekiwań,
- Redukcja kosztów i wzrost korzyści biznesowych poprzez korzystanie z nowoczesnych rozwiązań technologicznych,
- Integracja z systemami CRM, bazami danych, zapewnienie płynnej i spersonalizowanej interakcji z klientem,
- Brak sygnału zajętości numeru = Brak rozczarowania i niezadowolenia ze strony klientów lub kontrahentów firmy.
Aby wdrożyć usługę IVR nie potrzeba dokonywać zakupu drogich rozwiązań sprzętowych czy zatrudniać specjalistów od telekomunikacji. Dziś wystarczy dostęp do Internetu i kilka minut na to, aby samodzielnie skonfigurować IVR poprzez dostępne i intuicyjne panele zarządzania, a także liczne systemy podpowiedzi. Pamiętajmy o tym, iż oferowana przez nas usługa IVR dostępna jest dla każdego i kosztuje tylko 50 zł/mc !!! Dlatego nie czekaj dłużej i skontaktuj się z naszym działem handlowym już dziś.
Przeznaczenie IVR ?
- Obsługa klientów i kontrahentów firmy lub organizacji,
- Przyjmowanie zamówień, reklamacji, pomoc i wsparcie telefoniczne dla klientów,
- Udzielanie informacji na temat firmy, produktów czy oferowanych usług,
- Obsługa akcji promocyjnych i marketingowych.
Jeśli interesuje Państwa nasza usługa, bądź też chcielibyście się dowiedzieć więcej na jej temat, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami lub bezpośrednio z naszym działem handlowym.
Telekomunikacja aktualności
Nowi klienci - światłowody, usługi głosowe i kolokacja
Grono naszych zadowolonych klientów cały czas rośnie, ostatnio dołączyli do nas: Sekwencja Sp. z o.o., Państwowy Instytut Geologiczny, Habion Technology Sp. z o.o., Atrium 21 Sp. z...
2013-09-03 15:35:04
Hosting i kolokacja - szybko i redundantnie
Z przyjemnością informujemy, że w ramach oferowanych przez naszą firmę rozwiązań hostingowych i kolokacyjnych od 1 września 2013 zapewniamy pełny backup danych w zdalnej...