Infolinie 801, 800

Oferujemy Państwu nowoczesne narzędzie marketingowe wspomagające funkcjonowanie i kreowanie wizerunku  każdej firmy czy instytucji. Infolinia, bo o niej mowa, to narzędzie umożliwiające szybki kontakt z firmą lub organizacją na terenie całego kraju za pośrednictwem jednego specjalnego i łatwego do zapamiętania numeru telefonu. Dzięki niej w szybki sposób możemy usprawnić lub wdrożyć efektywną i skuteczną komunikację w naszej firmie lub organizacji.

Korzyści wynikające z zastosowania Infolinii 800, 801

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy lub organizacji, dbającej o dobro klienta pod każdym względem,
  • Wysoka efektywność kosztowa i bardzo skuteczne narzędzie strategii marketingowej,
  • Wzmocnienie wiarygodności przedsiębiorstwa, a także podniesienie prestiżu,
  • Jeden atrakcyjny ogólnopolski numer telefoniczny, dostępny zawsze i wszędzie,
  • Szeroki wachlarz usług dodatkowych m.in. IVR (interaktywne zapowiedzi, inteligentne kierowanie rozmów, nagrywanie, import wiadomości, odczyt z poziomu skrzynki e-mail),
  • Brak potrzeby zakupu drogich urządzeń, zatrudniania specjalistów i korzystania z drogich serwisów telekomunikacyjnych,
  • Skuteczny kanał informacji o prowadzonej działalności, oferowanych usługach czy produktach,
  • Brak sygnału zajętości numeru = Brak rozczarowania i niezadowolenia ze strony Państwa klientów
  • Wydajna obsługa klienta, a także efektywne narzędzie działań marketingowych.

Oferowana przez nas usługa, dzięki swojej atrakcyjnej abonamentowej formie, pozwala niewielkim kosztem wyróżnić się na tle konkurencji i dysponować prestiżowym  rozwiązaniem telekomunikacyjnym. Firma lub organizacja pokrywa tylko stały koszt abonamentu dzięki czemu może dysponować atrakcyjnym narzędziem, pozwalającym pod ogólnopolskim numerem infolinii, zamieścić komunikat dźwiękowy przedstawiający firmę, produkt czy oferowane usługi  bądź  też doprowadzić do bezpośredniej rozmowy z konsultantem swojej firmy. 

| Klieci  ->  Numer infolinii -> Numer stacjonarny lub Twoja komórka |

 

Oprócz samej infolinii, proponujemy Państwu także usługę dodatkową w postaci wirtualnej centrali z możliwością definiowania usługi IVR. Dzięki zastosowaniu tej usługi, system będzie instruował osobę dzwoniącą, jakich przycisków z klawiatury swojego telefonu powinien  użyć, aby skontaktować się np. z konsultantem, działem firmy lub organizacji bądź w jaki sposób zostawić wiadomość głosową.  Usługa IVR pozwoli także kolejkować osoby dzwoniące w przypadku dużego natężenia połączeń przychodzących, a także umożliwi kierowanie połączeń na przypisane wcześniej numery telefonu zarówno stacjonarne jak i komórkowe.

System IVR może być w każdej chwili zmieniany lub modyfikowany poprzez edycje tzw. scenariusza zachowań usługi, dostępnego w panelu zarządzania. Usługa dostępna jest w trzech różnych pakietach, z przeznaczeniem dla firm i organizacji, instytucji edukacyjnych, a także jednostek samorządowych.

Aby skonfigurować usługę infolinii, a także usługę dodatkową w postaci wirtualnej centrali, udostępniamy Państwu szczegółowe i zrozumiałe dokumentacje oraz intuicyjny panel zarządzania usługą. W przypadku, gdy chcieliby Państwo zlecić kompleksową konfigurację poszczególnych usług naszej firmie, prosimy o kontakt z naszym działem technicznym.

W przypadku zainteresowania naszymi produktami, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą lub bezpośrednio z działem handlowym. Gwarantujemy profesjonalizm, a także najwyższą jakość oferowanych usług.

Telekomunikacja aktualności

2013-09-03 15:53:50

Nowi klienci - światłowody, usługi głosowe i kolokacja

Grono naszych zadowolonych klientów cały czas rośnie, ostatnio dołączyli do nas: Sekwencja Sp. z o.o., Państwowy Instytut Geologiczny, Habion Technology Sp. z o.o., Atrium 21 Sp. z...


2013-09-03 15:35:04

Hosting i kolokacja - szybko i redundantnie

Z przyjemnością informujemy, że w ramach oferowanych przez naszą firmę rozwiązań hostingowych i kolokacyjnych od 1 września 2013 zapewniamy pełny backup danych w zdalnej...